قیمت براش و قلمو آرایشی

the price of cosmetic brushes

  1. صفحه نخست
  2. /
  3. آموزش
  4. /
  5. قیمت براش و قلمو...
قیمت براش و قلمو آرایشی

قیمت براش و قلمو آرایشی

20 تیر 1401 بدون نظر

در این مقاله قیمت براش و قلمو آرایشی را در حالی که روش‌ های مختلفی برای استفاده از آرایش وجود دارد – چه با انگشتان (تمیز)، یک اسفنج زیبایی یا براش ها – بسیاری از متخصصان اذعان دارند که قلمو های آرایش بیشترین دقت را به شما می‌دهند و کلید ایجاد ظاهری عالی هستند.

سوال این است که کدام یک بهترین هستند؟ و کدام یک قیمت و کیفیت مطلوبی دارند! وقتی خودمان در مورد این سوال فکر کردیم، تصمیم گرفتیم تا در مورد بهترین براش های آرایشی با کیفیت به صورت آنلاین، اطلاعاتی به شما منتقل کنیم و سپس در مورد قیمت ها بیشتر توضیح دهیم.

براش های پایه بلند

این براش‌ها توسط بهترین شرکت ها تولید و با سابقه خلق بهترین براش‌های مخصوص هنرمندان در جهان ساخته شده‌اند. اگرچه آنها کمی گران تر هستند، اما بدانید که این کیفیت بهترین است! این الیاف مصنوعی با جدیدترین تکنولوژی طراحی شده اند و از الیاف طبیعی تقلید می کنند. البته این نکته هم از قلم نندازیم که قلموهای طبیعی هم نقش بسیار مهمی در این بازار ایفا می کنند!

براش های پایه بلند باعث تسلط بیشتری نسبت به پایه کوتاه هستند و برای انواع هدف از رژ گونه تا سایه چشم و ابرو به کار گرفته می شوند و محبوب کسانی است که کمی در این خصوص حرفه ای تر هستند.

براش های آرایشی

براش های قلمی

نوع رایج این محصولات است و احتمالا با شنیدن نام براش آرایشی ابتدا به یاد آن‌ها می افتید! این قلم‌ها به دلیل سهولت در استفاده بسیار مشهور هستند. شما می‌توانید آنها را در متریال‌ های مختلف بیابید و استفاده نمائید.

قسمت سر قلم‌ ها از موهای نرم و متراکمی ساخته شده‌ اند. این بخش دارای تنوع زیادی در شکل ظاهری است که استفاده از انواع کرم‌ ها، پودر ها و مواد جامد آرایشی را برای شما ممکن می‌ سازد.

معرفی انواع براش آرایشی کرم پودر یا فاندیشن

شما می دانید که آرایش شما باید با یک پایه یکنواخت از کرم پودر شروع شود. حتی اگر در انتخاب کرم پودر به خوبی عمل کرده باشید، بدون استفاده از ابزار مناسب نمی‌توانید به درستی از کرم پودر استفاده کنید!

براش‌های کرم پودر به دو نوع کلی تقسیم می‌ شوند. هر کدام دارای تفاوت‌ هایی هستند که در کاربرد آن‌ها و نحوه پخش کرم‌ پودر مایع قابل مشاهده است. به عنوان مثال یکی از آنها مانند قلمو عمل می‌کند در حالی که یکی دیگر با عنوان براش قاشقی کاربرد دارد.

در کنار تفاوتها، هر دو آنها برای پخش کرم‌ پودر بر صورت کاربرد دارند به همین خاطر به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین براش‌های آرایشی شناخته می‌شوند. در واقع علت این بزرگ بودن نیز در کارکرد آنها خلاصه می‌ شود. آنها باید کرم را به سرعت و بسیار ساده پخش کنند، به طوری که در نهایت نتیجه‌ای کاملا یکدست برجای بگذارند.

کرم پودر

یک براش کرم پودر خوب دارای موهای صاف و انعطاف‌ پذیر است که می‌ تواند کرم پودر را به راحتی روی صورت شما پخش کند. این براش‌ ها در اندازه‌ های متفاوتی وجود دارند که انتخاب آنها کاملاً به اولویت شخصی شما بستگی دارد! داشتن یک ابزار خوب به شما کمک می‌ کند کاور و پوشش‌ دهی مناسب داشته باشید.

براش های هایلایتر

براش هایلایتر با اکثر انواع براش‌ های آرایشی بسیار متفاوت است. شکل آن مانند باد بزن است و موهای بسیار نازکی دارد. شکل باد بزنی این محصول به شما امکان می‌دهد تا هایلایتر را به طور یکنواخت و ظریف روی نواحی مورد نظر پخش کنید.

براش هایلایتر

ما در این مقاله به چند نوع براش و قلموهای آرایشی اشاره کردیم و توضیح مختصری برای هر کدام نوشتیم! و حالا قیمت ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

براش های مخصوص میکاپ

براش های مخصوص میکاپ گراف انواع مختلفی دارند که می توانید مشاهده کنید اما قیمت ها، از 75هزار تومان کمترین آغاز می شوند.

براش های گریم و تخصصی

براش های مخصوص گریم گراف همین طور که از نامش مشخص است مخصوص مصارف حرفه ای تر ساخته شده اند و از 92هزار تومان کمترین آغاز می شوند.

قلموهای طراحی ناخن و لاک ژل

این نوع قلموهای ناخن گراف برای طراحی روی ناخن های کاشت مصرف دارد و در دسته مصارف حرفه ای می توان جای داد که از 65هزار تومان کمترین آغاز می شوند.

نظرات شما