آموزش تمیز کردن براش با موی طبیعی

the ultimate uuide to cleaning your natural brushes

  1. صفحه نخست
  2. /
  3. آموزش
  4. /
  5. آموزش تمیز کردن براش...
آموزش تمیز کردن براش با موی طبیعی

آموزش تمیز کردن براش با موی طبیعی

16 تیر 1401 بدون نظر

احتمالاً شنیده اید که تمیز کردن براش با موی طبیعی چقدر مهم است. اما آیا می‌ دانستید که براش های دارای موهای طبیعی (مانند بز، سمور یا اسب) باید متفاوت از همتایان مصنوعی خود رفتار شوند؟ اگر چه براش های طبیعی معمولاً در اولین استفاده از آنها می‌ ریزند، اما با نگهداری مناسب، می‌توانید ریزش را به حداقل برسانید و به قلمویتان کمک کنید تا سال‌های آینده نرم و انعطاف‌ پذیر بمانند. در ادامه به خواندن خلاصه ای از بهترین روش برای تمیز کردن و مراقبت از براش های طبیعی خود با ما باشید.

شستن مکرر برس های طبیعی می تواند به موهای ظریف آنها آسیب برساند. با رعایت نکات زیر آنها را در بین استفاده تمیز و مطبوع نگه دارید:

1. هر محصول اضافی را روی یک حوله میکروفیبر پاک کنید. موهای ظریف و طبیعی خیلی متراکم نیستند، بنابراین باید رنگدانه را به راحتی آزاد کنند.

تمیز کردن براش

2. با یک اسپری پاک کننده بدون شستشو مانند اسپری پاک کننده صورت تمیز کنید. اگر آرایشگر هستید یا پوست چرب و مستعد آکنه دارید، این مرحله بسیار مهم است. این اسپری ها از الکل مخصوص مواد غذایی استفاده می کنند تا به آرامی برس و قلموهای شما را ضد عفونی کند تا موها را بین شستشوها نرم نگه دارد.

براش

براش های طبیعی خود را هر 1 تا 2 ماه با یک شامپوی برس ملایم تمیز کنید. ما شامپو بچه را توصیه می‌کنیم، براش های خود را با دنبال کردن مراحل زیر شستشو دهید:

1. موها را زیر آب جاری ولرم و به سمت پایین خیس کنید تا از خیس نشدن حلقه فلزی براش اطمینان حاصل کنید. آب موجود در فرل برس شما در نهایت می تواند چسب نگهدارنده دسته و موها را در کنار هم خراب کند.

براش با آب ولرم

2. براش مرطوب را مستقیماً در شامپو بچه یا صابون های مخصوص پوست بچه بچرخانید تا کف ظریفی ایجاد کنید.

براش با شامپو یا صابون
3. به چرخاندن موهای خیس و کف آلود به آرامی در کف دست تمیز خود ادامه دهید. شما شروع به مشاهده آزاد شدن رنگدانه آرایش خواهید کرد.
شستشو براش آرایشی
4. برس را دقیقاً مانند مرحله اول بشویید و نوک برس را زیر آب جاری ولرم به سمت پایین بگیرید. از انگشتان خود برای حرکت دادن آرام موها به اطراف استفاده کنید تا مطمئن شوید که تمام لوازم آرایش و صابون تمیز شده اند.
تمیز کردن موهای براش ارایشی
5. آب اضافی را به آرامی فشار دهید و براش خود را در محافظ برس قرار دهید. این آستین‌ های مشبک تنفسی به حفظ شکل برس شما کمک می‌کند و موها را در شرایط جدید نگه می‌دارد. اگر این محافظ های براش را ندارید نگران نباشید! می توانید لای یک دستمال تمیز بدون پرز نگه دارید.
داری از براش آرایشی
6. اجازه دهید براش های شما در طول شب به صورت وارونه خشک شوند تا آب به داخل فرول نشت کند و موهای آن شل نشود.نگه داشتن براش به صورت وارونه برای خشک شدن
نظرات شما